Leopard 45
Premiera roku
Zobacz szczegóły »
Contest 52MC
Luksusowe jachty Contest
Zobacz go w akcji »
Kilkadziesiąt filmów
Luxury Sails na YouTube »
Seabob
Luxury Sails przedstawia
Zabawa dla całej załogi »
Bezstresowe posiadanie jachtu marzeń to luksusowa inwestycja
Zacznij zarabiać dzięki programom Ownership - The Moorings i Sunsail
Zobacz jakie to łatwe »
katamarany motorowe
poznaj katamaran Leopard 51PC »
Najwyższa jakość na wodzie
Luksusowe jachty Contest
Zobacz jacht Contest 57CS i inne modele »
Kiedy pasja staje się pracą i sposobem na życie
Praca marzeń
Dołącz do nas...
Jesteś w:    Strona główna  »  Kariera

Kariera

Kiedy pasja staje się pracą i sposobem na życie... Kariera z LUXURY SAILS! Szukamy:

Asystent/-ka w biurze turystycznym

 

Miejsce pracy: Gdynia lub Miszewo (pow. kartuski, woj. Pomorskie)

Firma Luxury Sails Sp. z o.o., zajmująca się sprzedażą jednostek pływających, organizacją rejsów, wycieczek i szkoleń żeglarskich oraz prowadzeniem własnych baz czarterowych na Seszelach, Karaibach, Malediwach i morzu Śródziemnym, poszukuje pracownika na stanowisko: Asystent/-ka do obsługi biura turystycznego.

 

OBOWIĄZKI:

- obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz podwykonawców, w dużym stopniu w języku angielskim
- zakupy biletów lotniczych, autokarowych, promowych oraz rezerwacje hotelowe
- analiza logistyczna i logistyka towaru, osób z Polski na Seszele, Malediwy i inne
- aktualizacja stron internetowych, wprowadzanie danych i aktualizacja baz danych
- obsługa kursantów
- udział w targach jachtowych i turystycznych w kraju i zagranicą – przygotowanie do targów, przygotowanie stoisk, reprezentacja firmy, obsługa klienta na stoisku
- przygotowanie dokumentacji dla księgowości, wystawianie faktur, płatności
- bieżąca obsługa biura, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie
- support działu sprzedaży i marketingu, sprzedaż usług turystycznych i czarterowych
- organizacja dokumentów dla jachtów w urzędach
- HR-support
- organizacja spotkań w sprawie programów inwestycyjnych
- organizacja załóg na przeprawy jachtów

 

OKRES ZATRUDNIENIA:

Praca oferowana jest od zaraz, do – bezterminowo.

 

MIEJSCE ZATRUDNIENIA:

Gdynia Park Naukowo Technologiczny lub Miszewo k. Gdańska, między Chwaszczynem, a Żukowem.

 

WYMAGAMY OD KANDYDATA/TKI:

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min. 2 lata
- doskonała umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- kreatywność, inicjatywa, komunikatywność oraz samodzielność
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, duża część pracy polega na rozmowach telefonicznych w tym języku
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie Excel
- dyspozycyjność
- prawo jazy kat B

 

MILE WIDZIANE:

- doświadczenie żeglarskie  
- znajomość drugiego języka obcego
- wykształcenie wyższe

 

OFERUJEMY:

- stałe zatrudnienie na zasadzie kontraktu managerskiego lub umowy ze spółką zagraniczną
- zadowalające zarobki plus wysokie premie w razie kreatywnej pracy,
- szybki rozwój
- pracę w dynamicznym zespole 

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe umiejętności
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji


Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl, w tytule wpisując „Asystent/-ka – imię i nazwisko”.

Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.

Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.


 


 
Specjalista ds. Organizacji Bazy na Malediwach i Seszelach



OBOWIĄZKI:
- organizacja bazy na miejscu czyli kontakt z urzędami, księgowością, podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji, bieżąca obsługa biura i mariny
- logistyka i transport towaru oraz osób na Seszele i Malediwy
- aktualizacja stron internetowych, wprowadzanie danych i bieżąca obsługa
- praca agenta, rezydenta, pilota
- check in/out załóg na czarterowanych jednostkach
- tworzenie tekstów na stronę i do gazet
- udział w targach za granicą – przygotowanie do targów, przygotowanie stoisk, reprezentacja firmy, obsługa klienta
- sprzedaż usług turystycznych, czarterowych
- nielimitowany czas pracy, stały kontakt mailowy i telefoniczny z biurem w Polsce

OKRES ZATRUDNIENIA:
Praca oferowana jest od zaraz, do - bezterminowo

MIEJSCE ZATRUDNIENIA:
Seszele i Malediwy

WYMAGAMY OD KANDYDATA/TKI:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku np. jako agent firmy czarterowej, żeglarskiej lub rezydent turystyczny w tropikalnym miejscu
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, własna inicjatywa i kreatywność
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie excel
- prawo jazy kat B
- wykształcenie wyższe
- znajomość praktyczna tematyki żeglarskiej czyli udział w rejsach/czarterach i ich organizacji

MILE WIDZIANE:
- praktyczna znajomość Malediwów lub Seszeli
- znajomość innych języków obcych
- patenty żeglarskie i motorowodne

OFERUJEMY:
- stałe zatrudnienie na zasadzie kontraktu managerskiego lub umowy ze spółką zagraniczną, zadowalające zarobki plus wysokie premie z wypracowanego zysku, szybki rozwój, pracę w dynamicznym zespole.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe umiejętności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl

Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.

Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.

Z poważaniem
Konrad Tarasiewicz


 


Aktualności i wydarzenia

Wydarzenia

Newsletter - zapisz się