Kiedy pasja staje się pracą i sposobem na życie... Kariera z LUXURY SAILS! Szukamy:
Miejsce pracy: Gdynia lub Miszewo (pow. kartuski, woj. Pomorskie).
Firma LUXURY SAILS Sp. z o.o. poszukuje Specjalisty ds. Marketingu Internetowego - do stworzenia i realizacji planu marketingowego, tworzenia i aktualizacji stron internetowych, sprzedaży bezpośredniej przez Internet oraz reklamy istniejących marek i witryn WWW w Polsce i za granicą.
OBOWIĄZKI:
- optymalizacja SEO i kontrolowanie efektów działania, efektywne zarządzanie pozycjonowaniem, AdWords, reklamą kroczącą, etc.
- planowanie, wdrażanie i analiza kampanii e-marketingowych
- tworzenie pozytywnego wizerunku marki w sieci
- administrowanie kont, tworzenie strategii marketingowej na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram oraz na portalach sprzedażowych
- przygotowywanie promocji sprzedażowych w e-commerce i sieciach handlowych
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych
- analiza kluczowych wskaźników i ich optymalizacja
- analiza działania konkurencji
- tworzenie kreacji reklamowych, copywriting
- nawiązanie współpracy z innymi portalami, wydawnictwami, czasopismami oraz sklepami stacjonarnymi
- koordynowanie pracy zespołu, pozyskiwanie nowych osób do zespołu
- wprowadzenie na rynek produktów (seabob, jetlev flyer,…) i ich sprzedaż
- przygotowywanie raportów
- wdrożenie sklepu internetowego na rynku polskim i zagranicznym – współpraca z sieciami reklamowymi, tworzenie programów partnerskich, akcji mailingowych
- administrowanie sklepem internetowym (PrestaShop), opracowywanie pod względem graficznym jak i merytorycznym aktualności
OKRES ZATRUDNIENIA:
Praca oferowana jest od zaraz, do – bezterminowo.
WYMAGAMY OD KANDYDATA/TKI:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 2 lata
- znajomość zagadnień i praktyczna wiedza z tematyk: SEM/SEO, ePR, email marketing, landing page, reklama Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, grafika komputerowa
- umiejętność tworzenia planu marketingowego, jego realizacja i kontrola
- umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii AdWords, landing page, FB+YT+INST
- umiejętność podstawowej samodzielnej obsługi programów graficznych i video
- umiejętność kierowania zespołem
- doświadczenie w pracy na systemach CMS
- kreatywność, inicjatywa oraz samodzielność
- rzetelność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
- rozwinięte umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej bez konieczności nadzoru
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- prawo jazy kat B
- wykształcenie kierunkowe
MILE WIDZIANE:
- ukończone kursy Google Adwords, Analytics, narzędzia graficzne
- znajomość drugiego języka obcego
OFERUJEMY:
- stałe zatrudnienie na zasadzie kontraktu managerskiego lub umowy ze spółką zagraniczną, zadowalające zarobki plus udział procentowy z zysku, szybki rozwój, pracę w dynamicznym i młodym zespole
- miejsce pracy: Gdynia lub Miszewo k. Żukowa
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz dodatkowe umiejętności
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl, w tytule wpisując: Specjalista ds. Marketingu – imię i nazwisko.
Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.
Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.
Miejsce pracy: Gdynia lub Miszewo (pow. kartuski, woj. Pomorskie)
Firma Luxury Sails Sp. z o.o., zajmująca się sprzedażą jednostek pływających, organizacją rejsów, wycieczek i szkoleń żeglarskich oraz prowadzeniem własnych baz czarterowych na Seszelach, Karaibach, Malediwach i morzu Śródziemnym, poszukuje pracownika na stanowisko: Asystent/-ka do obsługi biura turystycznego.
OBOWIĄZKI:
- obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz podwykonawców, w dużym stopniu w języku angielskim
- zakupy biletów lotniczych, autokarowych, promowych oraz rezerwacje hotelowe
- analiza logistyczna i logistyka towaru, osób z Polski na Seszele, Malediwy i inne
- aktualizacja stron internetowych, wprowadzanie danych i aktualizacja baz danych
- obsługa kursantów
- udział w targach jachtowych i turystycznych w kraju i zagranicą – przygotowanie do targów, przygotowanie stoisk, reprezentacja firmy, obsługa klienta na stoisku
- przygotowanie dokumentacji dla księgowości, wystawianie faktur, płatności
- bieżąca obsługa biura, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie
- support działu sprzedaży i marketingu, sprzedaż usług turystycznych i czarterowych
- organizacja dokumentów dla jachtów w urzędach
- HR-support
- organizacja spotkań w sprawie programów inwestycyjnych
- organizacja załóg na przeprawy jachtów
OKRES ZATRUDNIENIA:
Praca oferowana jest od zaraz, do – bezterminowo.
MIEJSCE ZATRUDNIENIA:
Gdynia Park Naukowo Technologiczny lub Miszewo k. Gdańska, między Chwaszczynem, a Żukowem.
WYMAGAMY OD KANDYDATA/TKI:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min. 2 lata
- doskonała umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- kreatywność, inicjatywa, komunikatywność oraz samodzielność
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, duża część pracy polega na rozmowach telefonicznych w tym języku
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie Excel
- dyspozycyjność
- prawo jazy kat B
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie żeglarskie
- znajomość drugiego języka obcego
- wykształcenie wyższe
OFERUJEMY:
- stałe zatrudnienie na zasadzie kontraktu managerskiego lub umowy ze spółką zagraniczną
- zadowalające zarobki plus wysokie premie w razie kreatywnej pracy,
- szybki rozwój
- pracę w dynamicznym zespole
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe umiejętności
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl, w tytule wpisując „Asystent/-ka – imię i nazwisko”.
Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.
Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.
OBOWIĄZKI:
- organizacja bazy na miejscu czyli kontakt z urzędami, księgowością, podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji, bieżąca obsługa biura i mariny
- logistyka i transport towaru oraz osób na Seszele i Malediwy
- aktualizacja stron internetowych, wprowadzanie danych i bieżąca obsługa
- praca agenta, rezydenta, pilota
- check in/out załóg na czarterowanych jednostkach
- tworzenie tekstów na stronę i do gazet
- udział w targach za granicą – przygotowanie do targów, przygotowanie stoisk, reprezentacja firmy, obsługa klienta
- sprzedaż usług turystycznych, czarterowych
- nielimitowany czas pracy, stały kontakt mailowy i telefoniczny z biurem w Polsce
OKRES ZATRUDNIENIA:
Praca oferowana jest od zaraz, do - bezterminowo
MIEJSCE ZATRUDNIENIA:
Seszele i Malediwy
WYMAGAMY OD KANDYDATA/TKI:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku np. jako agent firmy czarterowej, żeglarskiej lub rezydent turystyczny w tropikalnym miejscu
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, własna inicjatywa i kreatywność
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie excel
- prawo jazy kat B
- wykształcenie wyższe
- znajomość praktyczna tematyki żeglarskiej czyli udział w rejsach/czarterach i ich organizacji
MILE WIDZIANE:
- praktyczna znajomość Malediwów lub Seszeli
- znajomość innych języków obcych
- patenty żeglarskie i motorowodne
OFERUJEMY:
- stałe zatrudnienie na zasadzie kontraktu managerskiego lub umowy ze spółką zagraniczną, zadowalające zarobki plus wysokie premie z wypracowanego zysku, szybki rozwój, pracę w dynamicznym zespole.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe umiejętności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl
Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.
Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.
OBOWIĄZKI:
OBOWIĄZKI:
OFERUJEMY:
Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.
Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.