Leopard 45
Premiera roku
Zobacz szczegóły »
Contest 52MC
Luksusowe jachty Contest
Zobacz go w akcji »
Kilkadziesiąt filmów
Luxury Sails na YouTube »
Seabob
Luxury Sails przedstawia
Zabawa dla całej załogi »
Bezstresowe posiadanie jachtu marzeń to luksusowa inwestycja
Zacznij zarabiać dzięki programom Ownership - The Moorings i Sunsail
Zobacz jakie to łatwe »
katamarany motorowe
poznaj katamaran Leopard 51PC »
Najwyższa jakość na wodzie
Luksusowe jachty Contest
Zobacz jacht Contest 57CS i inne modele »
Kiedy pasja staje się pracą i sposobem na życie
Praca marzeń
Dołącz do nas...
Jesteś w:    Strona główna  »  Kariera

Kariera

Kiedy pasja staje się pracą i sposobem na życie... Kariera z LUXURY SAILS! Szukamy:

MANAGER FLOTY (Fleet Manager) - obsługa systemów rezerwacyjnych

Firma LUXURY SAILS Sp. z o.o. poszukuje  MANAGERA FLOTY (Fleet Manager) - do sprzedaży i obsługi czarterów i rejsów własnej floty jachtów na wodach tropikalnych oraz prowadzenia działań marketingowych i biurowych. 

OBOWIĄZKI:
- praca na systemach rezerwacyjnych/bookingowych, takich jak SEDNA SYSTEM, NAUSYS, BOAT BOOKER, MISTER BOOKING, etc.
- praca mailowa i telefoniczna z agentami, klientami, podwykonawcami
- aktualizacja www i terminarza rejsów, szkoleń i czarterów
- planowanie, wdrażanie i analiza kampanii marketingowych/mailingowych
- tworzenie pozytywnego wizerunku marki w sieci
- administrowanie kont, tworzenie strategii marketingowej na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, etc.
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych
- analiza kluczowych wskaźników i ich optymalizacja
- analiza działania konkurencji
- tworzenie kreacji reklamowych
- praca biurowa
- przygotowywanie raportów

OKRES ZATRUDNIENIA:
Praca oferowana jest od zaraz, do - bezterminowo

MIEJSCE PRACY:
Miszewo koło Żukowa / Banina

WYMAGAMY OD KANDYDATA/TKI:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 1 rok 
- znajomość zagadnień i praktyczna wiedza z tematyk: systemy bookingowe, żeglarskie lub turystyczne, lotnicze, SEM/SEO, ePR, email marketing, landing page, reklama Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, grafika komputerowa, itp.
- umiejętność samodzielnego tworzenia i analizowani kampanii adwords, mailing
- umiejętność podstawowej obsługi programów graficznych i video
- biegła znajomość i obsługa komputera, programów środowiska Windows (w tym dobra znajomość pakietu MS Office) oraz swobodne poruszanie się w Internecie (wyszukiwanie informacji, docieranie do grup docelowych właściwymi kanałami, itp.)
- umiejętność tworzenia oficjalnych i/lub biznesowych wiadomości e-mail
- doświadczenie w pracy na systemach CMS
- kreatywność, inicjatywa oraz samodzielność
- rzetelność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
- rozwinięte umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej bez konieczności nadzoru i pomocy
- umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, większa część pracy polega na rozmowach telefonicznych z dostawcami i ustalaniu warunków handlowych
- prawo jazy kat B
- wykształcenie wyższe

MILE WIDZIANE:
- ukończone kursy Google Adwords, Analytics, narzędzia graficzne
- znajomość drugiego języka obcego
- podstawowa znajomość html
- znajomość branży żeglarskiej

OFERUJEMY:
- stałe zatrudnienie na zasadzie kontraktu managerskiego lub umowy ze spółką zagraniczną, zadowalające zarobki plus udział procentowy z zysku, szybki rozwój, pracę w dynamicznym zespole.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe umiejętności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl , w tytule wpisując „Fleet Manager – CV (imię i nazwisko)”.

Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.

Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów którzy spełniają powyższe kryteria.  

Z poważaniem
Konrad Tarasiewicz

 


 

Administration & Logistics Manager / CEO Assistant

Job description:
This position is responsible for providing overall administrative support to the sales team and the CEO of the company. This position is responsible to office work and to keep external contacts with company clients and all outside third parties. The role requires high level of independence, organization skills, great communication skills, high level of English and professionalism.

Tasks:
- Coordination and organization of office work, travel fairs events, and business trips of company management team - such as booking of the flights, ground transportation, hotels reservations.
- Basic accounting – invoices, office bills
- Making financial statements, based on invoices and bills received
- Supervision of proper in/out circulation of documents
- Conducting internal and external correspondence
- Executing administrative tasks given by CEO
- Organizing business trips and accounting of business expenses
- Providing advanced, diversified and confidential administrative support
- Cooperation with clients - answering telephone and emails inquiries
- Drafting of documents such as contracts, agreements and complains
- Helping in creating company’s marketing materials
- Website administration
- Office materials - order and supply

Requirements:
- Very good organization skills is a must
- Very good ENGLISH. Knowledge of second foreign language would be a benefit
- Higher education - Tourism and Management studies alumni preferred
- 2-3 years of experience in similar position
- Windows Office – well skilled
- Excellent communication skills at all business levels (in writing and speaking)
- Positive attitude and self-discipline ability to work under pressure in a very flexible environment
- Experience in "tourism /yachting charter/ event industry" would be benefit

We Offer:
- Satisfying salary
- The experience to work in young team
- Induction plan provided by experts from the yachting field
- The opportunity to grow as a professional within a environment
- A career path within a luxury market


Send your application in polish or english to office@luxury-sails.pl, add in subject "CEO Assistant - (name & surname)".


Please include the following statement in your application: "I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments)".

 


 

Specjalista ds. Organizacji Bazy na Malediwach i Seszelach


OBOWIĄZKI:
- organizacja bazy na miejscu czyli kontakt z urzędami, księgowością, podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji, bieżąca obsługa biura i mariny
- logistyka i transport towaru oraz osób na Seszele i Malediwy
- aktualizacja stron internetowych, wprowadzanie danych i bieżąca obsługa
- praca agenta, rezydenta, pilota
- check in/out załóg na czarterowanych jednostkach
- tworzenie tekstów na stronę i do gazet
- udział w targach za granicą – przygotowanie do targów, przygotowanie stoisk, reprezentacja firmy, obsługa klienta
- sprzedaż usług turystycznych, czarterowych
- nielimitowany czas pracy, stały kontakt mailowy i telefoniczny z biurem w Polsce

OKRES ZATRUDNIENIA:
Praca oferowana jest od zaraz, do - bezterminowo

MIEJSCE ZATRUDNIENIA:
Seszele i Malediwy

WYMAGAMY OD KANDYDATA/TKI:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku np. jako agent firmy czarterowej, żeglarskiej lub rezydent turystyczny w tropikalnym miejscu
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, własna inicjatywa i kreatywność
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie excel
- prawo jazy kat B
- wykształcenie wyższe
- znajomość praktyczna tematyki żeglarskiej czyli udział w rejsach/czarterach i ich organizacji

MILE WIDZIANE:
- praktyczna znajomość Malediwów lub Seszeli
- znajomość innych języków obcych
- patenty żeglarskie i motorowodne

OFERUJEMY:
- stałe zatrudnienie na zasadzie kontraktu managerskiego lub umowy ze spółką zagraniczną, zadowalające zarobki plus wysokie premie z wypracowanego zysku, szybki rozwój, pracę w dynamicznym zespole.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe umiejętności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl
Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.

Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.

Z poważaniem
Konrad Tarasiewicz


 

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

POBIERZ TO OGŁOSZENIE W FORMACIE PDF »

Firma LUXURY SAILS Sp. z o.o. poszukuje SPECJALISTY DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO - do prowadzenia sklepów internetowych, sprzedaży bezpośredniej i reklamy istniejących marek i witryn WWW w Polsce i zagranicą. 

OBOWIĄZKI:

- wdrożenie sklepu internetowego na rynku polskim i zagranicznym – współpraca z sieciami reklamowymi, tworzenie programów partnerskich, akcji mailingowych 
- optymalizacja SEO i kontrolowanie efektów działania, efektywne zarządzanie pozycjonowaniem,  adwords, reklamą kroczącą, etc..
- planowanie, wdrażanie i analiza kampanii e-marketingowych
- tworzenie pozytywnego wizerunku marki w sieci
- administrowanie sklepem internetowym (prestashop), opracowywanie pod względem graficznym jak i merytorycznym aktualności
- administrowanie kont, tworzenie strategii marketingowej na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram oraz na portalach sprzedażowych: Allegro
- przygotowywanie promocji sprzedażowych w e-commerce i sieciach handlowych
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych
- analiza kluczowych wskaźników i ich optymalizacja
- analiza działania konkurencji
- tworzenie kreacji reklamowych
- nawiązanie współpracy z innymi portalami, wydawnictwami, czasopismami oraz sklepami stacjonarnymi
- koordynowanie pracy zespołu, pozyskiwanie nowych osób do zespołu
- wprowadzenie na rynek produktów (seabob, jetlev flyer,…) i ich sprzedaż
- przygotowywanie raportów

OKRES ZATRUDNIENIA:

Praca oferowana jest od zaraz, do - bezterminowo.

WYMAGAMY OD KANDYDATA/TKI:

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 2 lata
- znajomość zagadnień i praktyczna wiedza z tematyk: SEM/SEO, ePR, email marketing, landing page, reklama Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, grafika komputerowa,..
- umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii adwords, landing page, FB+YT+INST,..
- umiejętność podstawowej samodzielnej obsługi programów graficznych i video
- umiejętność kierowania zespołem
- doświadczenie w pracy na systemach CMS
- kreatywność, inicjatywa oraz samodzielność
- rzetelność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
- rozwinięte umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej bez konieczności nadzoru i pomocy
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, duża część pracy polega na rozmowach telefonicznych z dostawcami i ustalaniu warunków handlowych
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- prawo jazy kat B
- wykształcenie wyższe

MILE WIDZIANE:

- ukończone kursy Google Adwords, Analytics, Narzędzia, graficzne
- znajomość drugiego języka obcego

OFERUJEMY:

- stałe zatrudnienie na zasadzie kontraktu managerskiego lub umowy ze spółką zagraniczną, zadowalające zarobki plus udział procentowy z zysku, szybki rozwój, pracę w dynamicznym zespole.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe umiejętności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

Dokumenty proszę przesyłać na adres mailowy biura office@luxury-sails.pl.

Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu”.

Zastrzegamy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.

Z poważaniem
Konrad Tarasiewicz

 

POBIERZ TO OGŁOSZENIE W FORMACIE PDF »

 



Aktualności i wydarzenia

Wydarzenia

Newsletter - zapisz się